vivianasu

Friday, November 25

'Saya Berhak Melontar Pandangan' - Anita Baharom Jelaskan Kritikan 'Pedasnya' Terhadap Elly Mazlein

weet weet     2:17 PM    


KUALA LUMPUR - Pelakon Anita Baharom terdahulu memuat naik status di laman Facebooknya yang mengkritik seorang peserta program Gegar Vaganza 3 (GV3), menafikan bahawa status itu ditujukan kepada penyanyi Elly Mazlein.

Berkata kepada Harian Metro, Anita menjelaskan bahawa status yang ditulisnya itu sekadar pendapat dan pandangannya sebagai penonton.
"Saya tidak menonton pada malam konsert itu. Cuma saya terbaca banyak komen mengenai penyingkiran Elly termasuklah ramai yang menyalahkan Datuk Ramli MS. Apabila menonton siaran ulangan, barulah saya faham.

"Jadi, saya pun menulis berdasarkan apa yang saya nampak, malah tak rasa pun status yang ditulis itu salah," katanya.

Menurut Anita, dia yang juga sebagai penonton yang mengikuti GV3, berhak melontar pendapatnya. Namun Anita tidak mahu perkara itu diperbesarkan kerana dia dan Elly tidak mempunyai sebarang masalah.

"GV3 adalah pertandingan nyanyian, jadi sudah semestinya juri mengambil kira soal persembahan dan vokal. Kalau terdapat kritikan mengenai aspek itu, bagi saya ia perkara biasa.
loading...
KLIK LIKE JIKA ANDA RASA PERKONGSIAN INI SANGAT BERGUNA


© 2014-2016 Rilekslah. Published By Pro Templates Lab | Designed by Bloggertheme9. Powered By Blogger.